då var det dags igen för olsson.

japp...ett ytterligare blogginlägg...känner mig duktig och ganska pigg....jag ha ju vart ledig tredagars denna helg,underbart och ett fullspäckat schema....


fredag afterwork,mkt trevligt men som vanligt äter man så mycke så man inte kan dricka mer än ett glas vitt....eller rött---..lördagen var trevlig med skogspromenad i vattjom upp till skogsstugan där de hade skoterträff..jag mamma celinn och patrik gick ca 1 mil..väldigt bra gjort så lite träningsvärk i smalbenen faktiskt..typiskt mig,blir så då man är lat i övrigt.men imorron ska ja med hurtigbrudarna på spinning...kul för mig..tråkigt för dom...ja ja sedan blev de hämtning på bågevägen av elin o sebben,for till camilla pilla på storgatan där de vankades massa goda dipper o vin mm....likadant där,åt mer än va ja drack....kanske ska va så endå?ja mådde bra alf,fryste en xider o njöt i flera minuter!

ja åkte hem vid halv ett till pat sen imorse blev de hem,tvätta patrick fick jobba lite med listerna och ja försökte väl slipa lite så gott de gick,gjorde resten ikväll...snart ska väl allt va klart....sen måste ja berätta,tro de eller ej...ollis fick finbesök av själva mirja nylund....ja gillar sånna där spontan besök,hoppas fler människor vill göra ås fler gågnger och även hon...va ju trevligt artt hon sände en tanke till mig=)fick hjälp att hänga tvätten också lite surr...mina rosa mattor blev ju riktigt misär,bara slarvor i tvättmaskine så de blev till att städa då..slarvsylta..sen va de bara säga hej då till dem.därefter käka ja lite lax,patrik kom,faster kom,kusin linnea kom,pappa kom,mirja gick,nina kom...fullt hus skulle ja vilja säga...och alltid lika kul.Blev fika om man nu kan kalla de så...en cocos boll o kaffe...trevligt värre...sen begav sig härsskapet och ja gick till fastrea för ATTHÄMTA några lampskärmar,satte upp dem slipade lite till o nu satt ja mig här.....skriver världens längsta historia om nästan ingenting...men helgen har varit fullspaäckade och trevlig.de gör vi om.men landerska vi glömde ju jätteräkan på sushin?va dumt va!jaja snart får vi göra nån form av sushi buffe för de här går ju inte!...hoppas vi ses nåt i veckan damer...ha en trevlig kväll och hoppas bion är bra...bättre lycka nästa gång sägs de ju=)

klapp klapp

Kommentarer
Postat av: Mirja

Men du är ju bäst du Emma!!

Jag kommer garanterat fler ggr!!

2009-03-13 @ 01:11:05
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Lander

Jätteräkan hlömd. mycket dumt

2009-03-24 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0