onsdag hela veckan

Lång dag,haga,hämta celinn,bila hem,timmes promenad,två mackor,ett glas lättdryck,tv,dator sova....dvs hela min dag..


ja är trött,haft hellweek,snart semester.....krisigt på jobbet som ja hoppas ska bli bra för ja gillar dom små liven....sen då?jo imorron blire tvätta,ledig sen ska ja hälsa på moster vilket var längesen för er som tycker ja är knäpp och väl framme ska ja få våfflor,lyx mig=)...

fre blir de jobb igen även jobb helgen sen semester...för övrigt har inget kul hänt...träffar aldrig mina vänner längre men ikväll får ja skylla mig själv eftersom ja ej är sugen på utgång....


och lillemor...jag saknar dig här!....

Kommentarer
Postat av: Lillan

Saknar dig här jag med min vän!

Men snart kommer ni ju hit:)

Puss

2008-07-10 @ 13:45:54
URL: http://littlemother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0