Vin kalas hos mig=)

Dagen har börjat bra....ja,jag är inte ås bra på detta så ja skriver så gott jag kan=)...ja har jobbat min näst näst näst sista dag på checkers,känns skönt att ha så lite kvar..

efteråt åkte jag hem där lillemor hade gjort god mat,kyckling med söt potatis,morötter,feta och rödbetor i ugnen,mycket lyxigt=)

mitt i maten dök hanna o emme upp så vi gjorde ordning lite ost kex mm till de andra brudarna kom.Kom gjorde dom och gick gjorde dom eftersom mitt toapapper va slut så de va väl lika bra att gå hem:P...väldigt trevligt med en flaska vitt,trevliga vänners sällskap o massvis med godheter...Nu ska ja o celinn lägga oss här,hon börjar snarka alltför högt nu.

ha de fint=)



(kaffe leffe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0