hojhohjhojh

de där med rubrik är svårt...jag har nog lagt ner detta helt..de är inte så kul alltså....förmodligen är de ju kul o se va ens vänner gör som man aldrig träffar eller pratar med....är man vänner då?ja måste fundera på de för de ha ja funderat över...man kankse är mer bekanta eller kanske mer...vänner som inte ses eller hörs...aja skitsamma,ja tykker om dom endå...

mitt liv har blivit lite annorlunda med tiden...jag har ständig värk i ryggen och har oftast ingen lust me mykke...nåt är fel,ja känner inte igen mej själv så kanske de är dags för doktoren snart...ja ha haft en bra dag idag allafall,började med en tvätt sen åkte ja till berit i bosvedjan för att se min lägenhet,vi gick med hundarna i skogen en timme sen fick ja gofika,cocosboll kaffe o lussbulle mitt på en ons liksom=Å)...ja men gott va de o gud va ja längta tills ja flytta...ja känner bara hur de kryper i kroppen...så fint de kommer bli då de blir klart...får väl se om nån kommer o hälsar på¨mig annars  få ja ta o lägga upp nån bild här kanske...om ja kan=)...när ja varit där åkte ja hem hämtade erik,köpte sista julklapparna o sedan åkte ja på city gross med mamma o erik,gjorde tacos knytis hos mamma o lite vin,så nu sitter ja här med ett glas....vilken lycka med ett glas,man blir genast lite lugn=).....sen är de ju onsdag så ett glas är ja värd,imorron är de ju jobb i gen o de blir då mykke jobb fram till onsdag men de är bra,sälj på bara....pengarna rullar in som dom ska=).

snart bonde...kul,ja är nyfiken på vilka de väljer,,,nån greys ikväll??återstår att se....ha en trevlig kväll damer o herrar...klapp klapp.....o snart kommer lillemor,vi ses på tisdag då lillefjöl,va mysigt de komma bli me lite old times=),krya  på dig!


o emma tack för bjudningen,vi ses imorron,ja längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0