Gröttider!mums!

lägg detta på minnet,jag bloggar kl snart halv tolv en torsdagförmiddag...va hände?




dagen började med en sovmorgon och att en fantastisk kvinna vid namn lander ringde o väckte mig,de va en bra väckning,borde alltid vara så=)...ja låg kvar tio minuter för att sedan kliva upp bege mig hemöver o möta emma på en morgon promenad,ja o celinn.

vi gick en bra sträcka må ja ju då säga,emma stackers fick nog gå en o en halv timme,ja klara mig på en timme o en kvart...super!...ja o nu då sitter ja här med kornmjölsgröt o stekt egg i handen,gott gott gott!...ska snart till jobbet men läste genom allas bloggar o insåg att alla min vänner ha ett roligt liv utom ja själv tror ja:Pja gör ju ingenting så ja lever på er glädje,tack!...börja snart jobbet o efter de blir de ikea o införskaffa ett par nya gardiner,ja behöver ro i själen igen...vilket ja ordnar med lite möblering o nya gardiner:)...imorron är ja ledig så ja skai nförskaffa ego kort,tränao sen köpa mig ett par jeans för större...finns de??asset har liksom blitt lite för utåtputat...önska mig lycka till!

ha en bra dag o hoppas vi ses!

kiss kiss klapp klapp....o hanna tuvan vi ska äta sushi på lörda,tänkte att du kanske överväger att hänga med oss då;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0